Müşteri Hizmetleri

0226 813 00 13   -   0541 417 22 77

22-24 ARALIK 2018 PAMUKKALE / DENİZLİ /KAKLIK MAĞARASI TURU(2 GECE - 3 GÜN)

1.GÜN Yalova-Bursa- Balıkesir- Akhisar  yolundan Buldan’a ulaşıyoruz. Öğle saatlerinde Buldan’a ulaşıyoruz. Burada vereceğimiz serbest zamanda Dünyaca ünlü Buldan tekstil atölyelerini geziyoruz. Burada alışverişlerimizi yaptıktan sonra Karahayıt  ta bulunan otelimize yerleşip gün  boyunca otelin havuz ve termal sularından faydalanıp dinleniyoruz.                                                    2.GÜN Sabah kahvaltımızın ardından Rehberimizle otelde buluşup, Türkiyemiz’in beyaz cenneti bembeyaz dokusuyla bizleri kendisine hayran bırakan Travertenleri görmeye Pamukkale'ye gidiyoruz. Hierapolis Antik Kenti ( Nekropol, Domitian Kapısı, Sütunlu Cadde, Karbondioksit Havuzu, Cin Deliği, Tiyatro gibi yerleri gezip antik çağda kutsal olarak bilinen ve birçok hastalığa iyi geldiğine inanılan Sütunlu havuzda kısa bir mola veriyoruz. Daha sonra traverten havuzlarından çıplak ayaklarımızla yürüyerek çıkış kapısından aracımıza biniyoruz. Sonrasında  Denizli'nin Kaklık ilçesinde bulunan Kaklık Mağarası'na varıyoruz. Bölgedeki kükürt kokusu, mağaradaki jeolojik oluşumları ile oldukça ilginç bir doğal mağara olan Kaklık mağarası, mağara Pamukkale olarak ta bilinip yepyeni bir turistik destinasyon olarak yerli ve yabancı turistlerin ilgisini çekmektedir.  Pamukkale benzeri Traverten oluşumu olan, damlataşı, sarkıt ve dikitlerle eşine rastlanmaz güzellikte olan, renkli sarkıt dikit ve beyaz travertenleri ile meşhur Kaklık Mağarası'nı rehberimiz eşliğinde gezip Karahayıt Köyündeki kızıl suya gidiyoruz. Burada da rehberimizden bu suyun özelliklerini dinledikten sonra fotoğraf çekmek ve havuz suyundan faydalanmak için serbest zaman molası veriyoruz . Gezimizin ardından otelimize dönüp otelin termal imkanlarından faydalanmak için serbest zaman veriyoruz.
 3.GÜN Sabah otelimizde alınan açık büfe kahvaltı sonrasında öğleye kadar otelin havuzlarından faydalanıp sonrasında Denizli şehir merkezinde Babadağlılar çarşısında vereceğimiz serbest zaman sonrası Yalova’mıza dönmek üzere yola çıkıyoruz
HAREKET SAATİ&YERİ: 22 ARALIK 07:30   KASPİ TURİZM BÜRO FİYAT: 500 TL
(ULAŞIM+2 GECE 5  YILDIZLI RİCHMOND PAMUKKALE TERMAL OTEL YARIM PANSİYON KONAKLAMA+REHBERLİK )

KISACA BİZ

Firmamız Türkiye ve Dünya genelinde her tür gezi, seyahat, bilet, taşımacılık ihtiyaçlarınıza cevap verecek yetki ve tecrübeye sahiptir.

HIZLI İLETİŞİM

Müşteri Hizmetleri: Telefon: 0 226 813 00 13    /    Fax: 0226 811 52 51
Ofis Gsm : 0541 417 22 77

E-Mail: [email protected]

Kaspi Turizm bir Barkala Turzim Taşımacılık San. İth. İhr. Tic. Ltd. Şti. markasıdır.