Müşteri Hizmetleri

0226 813 00 13   -   0541 417 22 77

7-12 ARALIK ADANA RAKI /ŞALGAM /KEBAP FESTİVALİ VE GURME TURU (ADANA-HATAY TARSUS-MERSİN) (4 GECE -6 GÜN)

7-12 ARALIK ADANA RAKI /ŞALGAM /KEBAP FESTİVALİ VE GURME  TURU
(ADANA-HATAY TARSUS-MERSİN) (4 GECE -6 GÜN)
1.Gün: Bekle bizi Adana Yolculuk Başlasın…
2.Gün Uzun bir yolculuktan sonra otelimize yerleşip  akşam gideceğimiz Festival için dinleniyoruz. Adana Rakı Şalgam & Kebap Festivali ile Türkiye’nin yemek başkentlerinden biri olan Adana’da birbirinden güzel ve özel lezzetlerle tanışıp ayrılmak istemeyeceğimiz bir yemek festivali deneyimi bizleri bekliyor. Kebabı, baharatları, et yemekleri, şalgamı ve bici bicisiyle Adana Şalgam & Kebap Festivali bu yılda damaklarımızda iz bırakacak.
3.Gün Rehberimiz ile buluşup Türkiye'nin en büyük beşinci şehri olan Adana’yı, gezmeye başlıyoruz.  Sabancı Cami, Atatürk Müzesi, Ramazanoğlu Konağı, Büyük Saat Kulesi, Taşköprü, Adana Sinema müzesi göreceğimiz yerler arasındadır.
4.Gün:Otelde açık büfe kahvaltımızı yaptıktan sonra Akdeniz'in doğu kıyılarında yer alan  kardeşliğin şehri olarak bilinen Hatay ilimize gitmek için yola çıkıyoruz. Rehberimi z ile buluşup
Hristiyanlar için hac merkezi sayılan St. Pierre Kilisesi, dünyada görebileceğiniz en büyük ikinci mozaik koleksiyonunun olduğu Hatay Arkeoloji Müzesi, Habib-i Neccar Camii , Antakya Uzun Çarşı, Harbiye Şelalesi, Eski Antakya Evleri, Tarım Müzesi, Antakya Aromatik Bitkiler Müzesini gezip Harbiye şelalesinde bulunan otelimize gidiyoruz. Hatay Mutfağının muhteşem yemeklerinden oluşan akşam yemeğimizde lezzet şöleni bizleri bekliyor.
5.Gün:Otede açık büfe kahvaltımızı yaptıktan sonra verimli topraklarında bin bir meyve, sebzenin yetiştiği  aynı zamanda yine bu topraklarda insanlık tarihi adına zengin bir kültür saklayan Tarsus’a gidiyoruz. Rehberimizle buluşarak gezimizin ilk durağı Tarsus merkezde  Kleopatra Kapısını otobüs içerisinden görüyor ve fotoğraflıyoruz. Doğduğu yerin Tarsus olduğuna inanılan ve hristiyanlığın yayılmasında önder kabul edilen,St. Paul’un evinden geriye kalan Hıristiyan hacıların ziyaret noktası olan St. Paul Kuyusu’nu ziyaret ediyoruz. Akabinde eski Tarsus sokaklarında geziyor, mimarisiyle isim yapmış Tarsus evlerini fotoğraflıyoruz ve yılanların şahı Şahmeran’ın efsanesinin geçtiği hamamın yanından geçiyoruz. St. Daniel Peygamberin mezarının olduğuna inanılan kazı alanına gidiyoruz. Oradan Tarsus’un ünlü lezzeti havuç cezeryelerinin satıldığı mağazaya uğruyoruz. Sonraki gezi noktamız Türk tarihinde büyük yere sahip, Çanakkale Savaşı’nın unutulmazlarından, restore edilmiş Nusret Mayın Gemisini geziyoruz. Akabinde biraz da nefes almak ve öğle yemeği almak için Tarsus Şelaleleri’ne geçiyoruz. Burada verilen serbest zaman ve çay molası ardından, Eshab-ı Keyf Mağarası’nı ziyaret ediyoruz.  Eshab-ı Keyf diye adlandırılan ve kutsal kişiler olarak bilinen, Hıristiyanlarca 7, Müslümanlarca 8 evliya olarak kabul edilen Yemliha, Mekselina, Mislina, Mernuş, Sazenuş, Debernuş ve Kefeştetayuş adındaki yedi genç ve köpekleri Kıtmir’e ait olduğu söylenen ve burada yüzyıllarca uyuduklarına inanılan mağarayı ziyaret ediyoruz . Konaklama Mersindeki otelimizde.
6.Gün:Ertesi gün açıkbüfe kahvaltımızın ardından dönmek üzere yola çıkıyoruz.
                                               HAREKET SAATİ&YERİ: 7 ARALIK AKŞAMI 20:00 KASPİ TURİZM BÜRO
 FİYAT: 1200 TL(ULAŞIM +ARAÇ İÇİ İKRAMLAR+4 GECE YARIM PANSİYON 4   YILDIZLI KONAKLAMA)
OTELLER:(ADANA ŞİRİN PARK HOTEL-HATAY GRAND BOĞAZİÇİ HOTEL- MERSİN THE MONARD HOTEL SPA WELNESS)

KISACA BİZ

Firmamız Türkiye ve Dünya genelinde her tür gezi, seyahat, bilet, taşımacılık ihtiyaçlarınıza cevap verecek yetki ve tecrübeye sahiptir.

HIZLI İLETİŞİM

Müşteri Hizmetleri: Telefon: 0 226 813 00 13    /    Fax: 0226 811 52 51
Ofis Gsm : 0541 417 22 77

E-Mail: [email protected]

Kaspi Turizm bir Barkala Turzim Taşımacılık San. İth. İhr. Tic. Ltd. Şti. markasıdır.