Müşteri Hizmetleri

0226 813 00 13   -   0541 417 22 77

30 ARALIK 2018 -1 OCAK 2019 İZMİR /ALAÇATI/SIĞACIK/URLA/ÇEŞME/YENİ YIL TURU(2 GECE-3 GÜN)

Yolculuğumuza 29 Aralık gece Yalova’dan müşterilerimizi evlerinden alarak başlıyoruz. Dinlenme ve ihtiya�� molaları eşliğinde Güzel şehrimiz İzmir’e varıyoruz. Rehberimiz ile buluşarak İzmir ilimizin sakin köylerinden Sığacık ta muhteşem yöresel ege kahvaltısını yararak gezimize başlıyoruz.(Ekstra) Sonrasında bu güzel köyü rehberimiz ile dolaşıp Urla’ya gidiyoruz. Meşhur yazarlarımızdan Necati Cumalı’nın evini ziyaret ederek kendisi hakkında bilgiler edinip, Urla sokaklarını dolaştıktan sonra gezimize İzmir’in sakin köylerinden olan Germiyan köyü İle devam ediyoruz. Bu güzel köyümüzü de gezdikten sonra rengarenk evleri hayat dolu sokakları ile kendi küçük ünü büyük belde olan  Alaçatı’yı rehberimiz ile gezmeye devam ediyoruz. Gezimizin sonunda Otelimize gidiyoruz.  Odalarımıza yerleşip günün yorgunluğunu atmak için otelimizin termal havuzlarından ve diğer etkinliklerden faydalanıyoruz. İsteyen misafirlerimiz akşam yemeğinden sonra Çeşme sokaklarını gezebilir. 2. Gün Tüm misafirlerimiz için serbest zaman veriyoruz. Otelde dinlenip Yeni yıl  Akşamı için yılbaşı galası hazırlıklarımızı yapıyoruz. 2 gün boyunca otelimizde yarım pansiyon konaklayıp 3. gün geç saatlere kadar sürecek zengin Yeni Yıl Kahvaltı  açık büfe kahvaltı sonrasında İzmir’in merkezinde ki panaromik gezimizden sonra Yalova’ya  dönüyoruz .

HAREKET SAATİ&YERİ:29 ARALIK 24:00   FİYAT:1500 TL
ULAŞIM + YARIM PANSİYON 2 GECE - 3 GÜN 5 YILDIZLI ÇEŞME RODİSSON BLU RESORT & SPA OTEL DE TATİL + YILBAŞI GALA GECESİ+ İZMİR –ALAÇATI-SIĞACIK-URLA-ÇEŞME TURU)

KISACA BİZ

Firmamız Türkiye ve Dünya genelinde her tür gezi, seyahat, bilet, taşımacılık ihtiyaçlarınıza cevap verecek yetki ve tecrübeye sahiptir.

HIZLI İLETİŞİM

Müşteri Hizmetleri: Telefon: 0 226 813 00 13    /    Fax: 0226 811 52 51
Ofis Gsm : 0541 417 22 77

E-Mail: [email protected]

Kaspi Turizm bir Barkala Turzim Taşımacılık San. İth. İhr. Tic. Ltd. Şti. markasıdır.