Müşteri Hizmetleri

0226 813 00 13   -   0541 417 22 77

30 MART 2019 CUMARTESİ ŞİLE/AĞVA TURU

30 MART 2019  CUMARTESİ  ŞİLE/AĞVA TURU
Topçular ‘dan feribot ile Eskihisar’a geçiş sırasında vereceğimiz kahvaltılık ikramlarımızın ardından  Şileye varıyoruz.  Gezimize iki vadi arasında saklanmış saklı göl ile başlıyoruz . Burada çekeceğimiz güzel fotoğraflar ve çay keyfi molamızın ardından dünyanın 2 . büyük feneri olan Şile Fenerine gidiyoruz . Buradaki molamızın ardından Şile Kültür Parkı Seyir Terasını ve şile kalesinde çekileceğimiz resimler sonrasında şile şehir merkezinde öğle yemeği (EXTRA)  ve Yöresel alışverişlerimizi için serbest zaman veriyoruz.  Sonrasında  Göksu Nehri üzerinde tekne turu yapmak için Ağva’ya doğru yola çıkıyoruz .   Boutique otelleri seyrederek Göksu nehrinde yapacağımız tekne turumuzun ardından Ağva çarşısında gezintiler yaparak, sahilinde çay –kahve molaları  veriyoruz.  Gezimize Süt ürünleri ve Manda yoğurdu ile meşhur Kandıra’ya doğru yola çıkıyoruz. Buradaki köy ürünleri alışverişlerimizden sonra Kandıra İzmit  güzergahından Yalova’mıza dönüyoruz .                                                                        HAREKET SAATİ&YERİ: 08:00   KASPİ TURİZM BÜRO  FİYAT: 110 TL ( ULAŞIM + TEKNE TURU+KAHVALTILIK İKRAMLAR)

KISACA BİZ

Firmamız Türkiye ve Dünya genelinde her tür gezi, seyahat, bilet, taşımacılık ihtiyaçlarınıza cevap verecek yetki ve tecrübeye sahiptir.

HIZLI İLETİŞİM

Müşteri Hizmetleri: Telefon: 0 226 813 00 13    /    Fax: 0226 811 52 51
Ofis Gsm : 0541 417 22 77

E-Mail: [email protected]

Kaspi Turizm bir Barkala Turzim Taşımacılık San. İth. İhr. Tic. Ltd. Şti. markasıdır.