Müşteri Hizmetleri

0226 813 00 13   -   0541 417 22 77

23-25 MART 2019 KONYA/ ÇUMRA LALE BAHÇELERİ/MERAM/SİLLE KÖYÜ /MEVLANA/KYOTO JAPON PARKI/KELEBEKLER VADİSİ TURU(2 GECE-3 GÜN)

23-25 MART 2019  KONYA/ ÇUMRA LALE BAHÇELERİ/MERAM/SİLLE KÖYÜ /MEVLANA/KYOTO JAPON    PARKI/KELEBEKLER VADİSİ TURU(2 GECE-3 GÜN)
Gezimize Anadolu medeniyetinin incisi Selçuklunun başkenti Konya da Japon parkı Kyoto parkta yapacağımız  sabah kahvaltısı ile başlıyoruz. Rehberimiz ile birlikte ilk olarak ve muhteşem bir mimari ve manevi miras olan Mevlana müzesini geziyoruz. Sonrasında Zengin bir geçmişe sahip, farklı inanç, kültür, gelenek ve coğrafi yapısıyla Anadolu’da bir hoşgörü kenti olan Sille köyünü geziyoruz. Bu güzel köydeki gezimizin ardından Konya’ya ilahi bir lütuf olan yeşllikler denizi Meram bağlarını geziyoruz.  Sonrasında Alaaddin tepesi ve Karatay medresesini gezip otelimize yerleşiyoruz. Ertesi gün açık büfe kahvaltımızın ardından 9 bin yıllık geçmişiyle yerleşik hayata geçişin en önemli tanıklarından biri olan  UNESCO Dünya Kültür Mirası Listesindeki neolitik dönem kenti Çatal höyüğü  Rehberimiz ile birlikte gezip burada ki kültür gezimizden sonra Anavatanına tekrar dönen lâleyi ve rengârenk görüntüsüyle müthiş bir görsel şölen sunan Konya’nın uçsuz bucaksız lâle tarlalarını gezip resim çekildikten sonra,  binden fazla kelebek, böcek ve tropikal bitki türleriyle bambaşka bir dünyadaymış hissi uyandıran Avrupa’nın en büyük tropikal kelebek bahçesine,  Kelebek Vadisine gidiyoruz. Bu güzel gezimizden sonra otelimize dönüyoruz. Ertesi gün açık büfe kahvaltısının ardından dönmek üzere yola çıkıyoruz. Dönüş yolumuzda Nasrettin hocanın kenti olarak bilinen ve mezarının da bulunduğu, tescilli Dünyanın ortası olan Kent’e Akşehir’e gidiyoruz. Buradaki gezimizden sonra Yalova’mıza dönmek üzere yola çıkıyoruz.
HAREKET SAATİ&YERİ:22 MART GECE 24:00 EVLERDEN ALIYORUZ.  FİYAT: 600 TL (ULAŞIM+JAPON BAHÇESİ KYOTO PARK KAHVALTI + REHBERLİK + 2 GECE 4 YILDIZLI YARIM PANSİYON KONAKLAMA)

KISACA BİZ

Firmamız Türkiye ve Dünya genelinde her tür gezi, seyahat, bilet, taşımacılık ihtiyaçlarınıza cevap verecek yetki ve tecrübeye sahiptir.

HIZLI İLETİŞİM

Müşteri Hizmetleri: Telefon: 0 226 813 00 13    /    Fax: 0226 811 52 51
Ofis Gsm : 0541 417 22 77

E-Mail: [email protected]

Kaspi Turizm bir Barkala Turzim Taşımacılık San. İth. İhr. Tic. Ltd. Şti. markasıdır.