Müşteri Hizmetleri

0226 813 00 13   -   0541 417 22 77

13 MART 2019 ÇARŞAMBA MUDANYA / TRİLYE / GÖLYAZI/1326 PANORAMA MÜZESİ TURU

13 MART 2019 ÇARŞAMBA MUDANYA / TRİLYE / G Ö LYAZI/1326 PANORAMA M��ZESİ TURU                                                                                   Gezimize Kurşunlu da vereceğimiz kahvaltılık ikramımızla başlıyoruz. ilk ziyaret noktamız, zaferle sonuçlanan Türk Kurtuluş Savaşı’nın mütareke ile taçlandırıldığı, Mudanya Mütareke Evi olacak. Vereceğimiz serbest zamanda, dileyen misafirlerimiz çay ve kahvelerini yudumlarken dileyenler ise deniz kıyısında yürüyüş yapabilirler. Sonrasında, yılın her mevsiminde ayrı bir keyif veren, daracık deniz kokan sokakları ve tarihi yapıları ile meşhur sahil kasabası Trilye’ye hareket edeceğiz. Yöresel rehberimiz tarafından karşılanarak bu güzel kasaba’yı tanımaya başlıyoruz. Çamlı kahvede çay keyfi (Ekstra)yapıyoruz . Sonrasında sırası ile Taş Mektep, Fatih Camii gibi yapıları gördükten sonra verilen serbest zamanda deniz havası alıp, alışverişlerimizi yapıyoruz. Sonrasında Gölyazı köyüne gidiyoruz.  Öğle yemeğimizi Gölyazı’nın en güzel balık restaurantlarından biri olan  Gönül sofrasında kendimize muhteşem balık ziyafeti çekerek tamamlıyoruz. Sonrasında Anadolu Rum Ortodoks kiliselerinin önemli ve özgün örneklerinden biri olan Aziz Panteleimon Kilisesi görüyoruz. Ardından Kilisenin hemen yanında yer alan Gölyazı evi'ni geziyoruz. Gezilerimiz sonrasında keyifli bir yürüyüşle köy meydanına geçiyoruz. Köy meydanında yer alan Ağlayan Çınarı görüp hikayesini okuduktan sonra köprü üzerinden yarımada ya  geçiyoruz. Günümüzde kafe olan restore edilmiş tarihi Gölyazı Hamamı'nı ve Camisi'ni, tarihi surları, Uluabat Gölü'nden avlanan balıkların satıldığı asırlık mezatı, gezip meydanda çay molası sonrasında Panaroma 1326 müzesini gezip Yalova’ya dönüyoruz .

HAREKET SAATİ&YERİ:08:30 KASPİ TURİZM BÜRO

FİYAT: 100 TL (ULAŞIM+ARAÇ İÇİ İKRAMLAR+GÖNÜL SOFRASINDA ÖĞLE YEMEĞİ+REHBERLİK)

KISACA BİZ

Firmamız Türkiye ve Dünya genelinde her tür gezi, seyahat, bilet, taşımacılık ihtiyaçlarınıza cevap verecek yetki ve tecrübeye sahiptir.

HIZLI İLETİŞİM

Müşteri Hizmetleri: Telefon: 0 226 813 00 13    /    Fax: 0226 811 52 51
Ofis Gsm : 0541 417 22 77

E-Mail: [email protected]

Kaspi Turizm bir Barkala Turzim Taşımacılık San. İth. İhr. Tic. Ltd. Şti. markasıdır.