Müşteri Hizmetleri

0226 813 00 13   -   0541 417 22 77

10 MART  2019 PAZAR ORMANYA/ACARLAR  LONGOZU/KARASU/ KEFKEN/ KERPE  TURU

10 MART  2019 PAZAR ORMANYA/ACARLAR  LONGOZU/KARASU/ KEFKEN/ KERPE  TURU                                                                                                            Gezimize Karamürsel sahilinde vereceğimiz kahvaltılık ikramlarımız ile başlıyoruz.  Sonrasında Avrupa’nın en büyük doğal yaşam parkı olan Ormanya da  hep birlikte farklı coğrafyalara ait hayvanları, doğal ortamlarında bir arada görüyoruz.  Dünyayı birlikte paylaştığımız canlılarla yakından tanışma ve onlarla fotoğraf çekilme fırsatı buluyoruz. Bu doğal yaşam alanında ,17 türde 85 adet evcil memeli, 25 türde 267 adet kanatlı, 1 türde sürüngene ev sahipliği yapılıyor. Botanik Yolu’nda Anadolu Coğrafyasının zengin faunası ve bitki örtüsünden onlarca örnek sergileniyor. Burada geçireceğimiz güzel dakikalardan sonra Sakarya ilinin şirin bir sahil kasabası olan Karasu’ya varıyoruz. Aracımız ile kısa şehir turu yaparak Sakarya nehrinin denize döküldüğü yerdeki balıkçılar da  öğle yemeğimizi yiyoruz.(Ekstra) Sonrasında Acarlar Longozu’na gidiyoruz . Longozda yürüyüş yapıyoruz. Daha sonra buradan ayrılıyor ve Kefken ve Kerpe’ye uğruyoruz. Buralarda vereceğimiz kısa molalar sonrasında  Kandıra da Manda yoğurdu ve köy ürünleri alışverişlerimizden sonra dönmek üzere yola koyuluyoruz
HAREKET SAATİ&YERİ:08:30 KASPİ TURİZM BÜRO         FİYAT:90 TL (ULAŞIM+KAHVALTILIK İKRAMLAR)

KISACA BİZ

Firmamız Türkiye ve Dünya genelinde her tür gezi, seyahat, bilet, taşımacılık ihtiyaçlarınıza cevap verecek yetki ve tecrübeye sahiptir.

HIZLI İLETİŞİM

Müşteri Hizmetleri: Telefon: 0 226 813 00 13    /    Fax: 0226 811 52 51
Ofis Gsm : 0541 417 22 77

E-Mail: [email protected]

Kaspi Turizm bir Barkala Turzim Taşımacılık San. İth. İhr. Tic. Ltd. Şti. markasıdır.